piątek, 31 lipca 2015

PERŁA W NOCY (2)

Doha - Perła, widok na West Bay
Doha - Perła w zimie 
Oglądałam dziś stare zdjęcia - trochę je porządkowałam. Te powyżej to ujęcia z lutego 2014 roku. Świeżo przyjechałam do Kataru, byłam na okresie próbnym w firmie wnętrzarsko-dekoracyjnej u pewnej Polki która ma sklep-biuro właśnie na Perle. Kornel przyjechał po mnie w ostatni dzień i spacerowaliśmy wokół mariny. Było to możliwe, a nawet przyjemne bo średnia temperatura miała wtedy 24-27 stopni. Teraz ciężko to sobie wyobrazić. Nie wiedzieliśmy wtedy jeszcze jak się wszystko ułoży, ile jeszcze zostaniemy w Doha i co nas czeka. Zawsze ogarnia mnie nostalgia kiedy oglądam stare zdjęcia, lekko nie dowierzam że czas tak szybko mija i zawsze przypominam sobie, że warto je robić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz